BENVINGUTS AL BLOC DE LA CLASSE DE 5 ANYS B DEL CEIP MANEL GARCIA GRAU DE CASTELLÓ.

ESTIMATS ALUMNES, FAMÍLIES, COMPANYS I VISITANTS:
A PARTIR D'AQUEST MOMENT ANEM A UTILITZAR INTERNET PER FER-VOS MÉS PRÒXIM EL DIA A DIA DE LA NOSTRA AULA: PROJECTES DE TREBALL, EIXIDES, NOTÍCIES, ANÈCDOTES...

ESPEREM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ AMB ELS COMENTARIS QUE PUGUEU FER, I AIXÍ, MILLORAR!
AH! PERÒ SOBRETOT! QUE PASSEU UNA BONA ESTONA.

ANEM PER FEINA!!!!!!!!

diumenge, 17 d’abril del 2011

Eixida al Bioparc de València

El passat divendres 15 d'abril de 2011 els alumnes de les classes de 4 i 5 anys vam realitzar una excursió al Bioparc de València..
     A les 9:30 h vam eixir de l'escola amb autobús cap a la ciutat de València. Hi havia moltes ganes, alegria, i sobretot, molt de nerviosisme entre l'alumnat.

Els alumnes preparats per anar d'excursió
     Després d'una hora i mitja de viatge vam arribar a les portes del Bioparc. Vam treure els nostres esmorzars i vam agafar forces per poder dur endavant tot allò que ens esperava.

A les 11:00 h., la monitora que ens va acompanyar durant tot el dia va explicar algunes normes que s'havien de tenir en compte, i sense més temps a perdre, vam començar el recorregut pel Bioparc.

La visita que vam realitzar va ser a l'Àfrica on vam observar i gaudir de la seua fauna, vam passejar per una de les seues illes: l'illa de Madagascar. També vam veure una exhibició d'aus, vam realitzar un taller, i finalment, abans de marxar vam poder dinar.
     Què bé ens ho vam passar!
     Ah! I com estàvem de cansats! Havíem passejat molt.

I després d'un dia llarg i ple d'emocions, vam arribar a l'escola a l'hora justa i ens vam anar cap a casa.